Romeo Luvchild Ebiye Popularly known as Romeo snapam is a creative photographer from Bayelsa state. Romeo took to social media to advice Bayelsan Artistes.

He Wrote;

First Bayelsa is not an entertainment friendly state. Na d youths wen love the art nai dey push d industry. Most of d artists in d state(not all) don't even support other creatives. Dey want free graphics, free beats, free video contents n wen u start adding financial values to ur craft u no dey support again.  These artist are always d 1st to look outside once small change enter der hand. I have worked with lost of dem. I use to be der favourite video guy until I started adding financial values to my craft n I automatically was no longer d best. Pls wen dey say Bayelsa no dey help na until we contribute money give u as an artist before we don help? Bcos I don't understand wat dey always mean wen dey say d state no dey help Dem knowing fully well dat it's d youth wen dey hustle dey push entertainment for d state.

If u drop a song on a paid platform n I don't buy no mean say I no dey support, e mean say I no get such money forget how much d song. My friend George Obadiah did photos wit heart to exhibit photos. Na look everybody come look d photos nobody buy anyone. But we understood n didn't drag anybody instead we had even 3 more exhibitions simultaneously.  If port Harcourt was better M-kaze, Frank d Nero n even Wacomzy for no go turn upcoming of lagos wit d height of stardom dey got in PH.

U have no idea wat dese other big artists u see face while trying to blow. Shebi timaya say him do backup for eedris for how many years without recognision or pay, May-D was a blown artists but u heard him say e was sleeping in boys quarter wit no bank account from Psquare. Bcos una no dey hear other stories nai make una no wam Give God glory. Our artists Keep being deceived by social media hype n presence of other artists in oda places